  • Data: 2002-11-11 13:19:40
    Temat: Re: dodatek do umowy o dzieło
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.00001254.3dcebe92@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Bardzo proszę o wyjaśnienie mi kilku sformułowań w umowie dołączonej do
    umowy o
    > dzieło (program komputerowy)
    >
    > - co ma znaczyć 'odpowiedzialność za _wady_prawne_programu_' - skoro
    program
    > jest tylko prostą bazą danych i z prawem nie ma nic wspólnego (ale zawiera
    dane
    > osobowe)
    :))))
    Stary trafiles do mojej ksiegi cytatów :)))))))
    Naprawde :))))) dzieki bo mnie rozbawiles :)

    A na seri tochodzi o to ze odpowiadasz, jezeli okaze sie ,ze skopiowals
    czesc kodu z innego programu. Ale tak naprawde to i tak odpowidasz nawet
    jezeli nei ma tego postanowienai w umowie. A jezli robisz tylko baze danych
    to baza danych nei ejst programem. Co inengo program obslugujacy baze - to
    sa dwa pojecia i dwie regulacje.

    > - sprzedający jest zobowiązany do poprawienia ewentualnych usterek w
    programie
    > w jakimś określonym czasie od daty wykrycia ustetki - co jeśli sprzedający
    > akurat jest na Hawajach i wraca za dwa tygodnie? (a co jeśli dodatkowo nie
    ma z
    > nim kontaktu?)
    To masz problem

    > - Jakich atrakcji można się spodziewać po niedotrzymaniu umowy?
    hohoho

    > - Umowa o dzieło 'działa' przez 2 lata - co jeśli w umowie dodatkowej jest
    > zaznaczona 'gwarancja' na więcej niż 2 lata?
    Moze być
    papier przyjmie wszysto, mozesz nawet udzilic gwarancji na 10 lat.
    Ritt