  • Data: 2006-01-14 16:06:42
    Temat: Re: dobrowolne poddanie się karze a przewód sądowy
    Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo pojawiły się nowe okoliczności np.
    > Cofa zgodę i sprawa będzie miała normalny bieg.

    Hipotetycznie jest to możliwe ale w praktyce zapewne rzadko to się zdarza.
    Okoliczności mają nie budzić wątpliwości, oskarżony wyjaśnia składnie i
    wyczerpująco oczywiście przyznając się do winy, pokrzywdzony zgadza się na
    uzgodniony sposób naprawienia szkody... Trudno mi sobie wyobrazić te nowe
    okoliczności - oskarżony włamując się wybił nie jedno (jak wszyscy wcześniej
    myśleli) a dwa okna?

    Iza