  • Data: 2006-01-14 19:28:07
    Temat: Re: dobrowolne poddanie się karze a przewód sądowy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iza napisał(a):

    > Jakoś tego nie widze - prokurator dostaje to czego chciał i nagle okazuje
    > się że jednak się odmyślił.. i to po co?

    Chodzi mi raczej o to, że prokuratorom zdarza się sformułować wnioski,
    które są niedopuszczalne w punktu widzenia kodeksu karnego, np. w
    sytuacji gdy za jakieś przestępstwo jest obligatoryjny środek karny a we
    wniosku brak wniosku o jego orzeczenie. I co wtedy? Prokurator idzie na
    posiedzenie i modyfikuje wniosek.

    > po to żeby on albo jego kolega musiał chodzić w tej sprawie do sądu co najmniej
    kilka razy więcej...

    Prokuratorzy mają wytyczne co do propozycji kar od prokuratorów
    nadrzędnych i te wytyczne sie zmieniają, zwłaszcza gdy zmieni sie
    minister, bądź prokurator nadrzędny. I "stare" wnioski mogą się nie
    mieścić w "nowych" wytycznych

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."