  • Data: 2008-04-05 15:11:54
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: AmtoPm <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Kwi, 16:56, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:ft836g$t43$1@nemesis.news.neostrada.p
    lSJS

    > Czyżby?
    > A jak, dlaczego i jakim prawem ich do tej komórki zapakowałem?
    >
    > --
    > Jotte

    W tym przypadku być może ma rację SJS (chociaż generalnie jej nie
    ma) , gdyż włamywacze zachowują się dość brutalnie i rozsądek
    podpowiada że jeśli da się tak zrobić to należy przetrzymywać
    włamywacza w komórce, a nie trzymać go za rękę w kuchni obok szuflady
    z nożami. (bo akurat w kuchni został zatrzymany).

    W sprawie zatrzymania w sklepie mogą być co najmniej 2 możliwości

    1. zatrzymany nie stawia zagrożenia i zgadza się oczekiwać na wezwaną
    Policję - tutaj nie można go zmusić by przeszedł do pokoju

    2. zatrzymany stale próbuje uciekać i się wyrywa, w takim przypadku z
    uwagi na zagrożenie zdrowia osób postronnych (jak i zatrzymywanego,
    zatrzymujacych) być może można się z nim oddalić w inne miejsce niż
    miejsce zatrzymania.