  • Data: 2008-04-05 18:28:28
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie chodzi o spisek tylko poszukiwanie sensacji. W skali średniego
    > powiatu służby ochrany dziennie zatrzymują kilkanaście osób na
    > kradzieżach. Większość tych ujęć jest dokonana zgodnie z wszelkimi
    > arkanami, ale o tym nikt nie pisze. Większość osób sobie z tego sprawy
    > po prostu nie zdaje. Natomiast, jak się w kraju pojawia jakieś jedno,
    > może nawet i nie do końca prawidłowe zatrzymanie, to momentalnie
    > wszczynana jest awantura medialna. Stąd ludzie nagle dochodzą do
    > wniosku, że ochroniarze, to zbiór jakiś zbirów i oszołomów.

    I tak będzie, póki samo to środowisko nie zacznie "wyrywać chwastów" w
    nim się panoszących.

    Ale niestety panuje sitwa i firmy zamiast wywalić takiego na pysk,
    jeszcze go chronią.

    > W znanych mi wypadkach, to takie pokoje zatrzymań są najlepiej
    > monitorowanymi częściami sklepu. Przeważnie tylko tam poza obrazem jest

    Może w swojej okolicy wypleniłeś nieuczciwych ochroniarzy ;)

    Swoją szosą dobrym pomysłem byłby ustawowy wymóg takiego monitoringu w
    takich pomieszczeniach... Wtedy moglibyśmy podyskutować.