  • Data: 2008-09-17 00:34:05
    Temat: Re: dłuższy urlop
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2008, cef wrote:

    > A co to ma do rzeczy?
    > Przecież standardowo wynagrodzenie dodatkowe
    > (premia) nie jest wyplacane z dochodu po opodatkowaniu,
    > więc zapewne nie o to chodzi.

    Hm... siakoś nie doczytałem tego warunku.
    Mówisz, że TYLKO te premie wchodzą w rachubę, które są z premii
    wypłacanych z "dochodu po opodatkowaniu"?
    To thx, trudny do zrozumienia ten zapis.
    Nie jest jasne (dla mnie) czy liczy się "uzależnienie" czy
    jak... (przecież sam WARUNEK można obejść, ustalając "uzależnienie"
    od dochodu *przed* opodatkowaniem).

    pzdr, Gotfryd