  • Data: 2005-09-10 20:14:05
    Temat: Re: dlugi w spadku.
    Od: "gaspard" <g...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko ze gdybym sam przyją to bym mosial robic spis inwentarza (nie jest za
    darmo) no splacać do wysokosci majatku (mogliby mi wejsc nawet na pensje i
    pociagnąc wiecej) nic nie moglbym zrobic tylko skarzyc sie na dzalanie
    komornika. A tak dzieci sa nie wyplacalne. 15 lat bank nie bedzie czekac
    (niezle odsetki by byly :) Tylko ciekaw jestem czy to prawda ze po trzech
    latch taki niesplacony kredyt podlega umozeniu. ?