  • Data: 2006-09-18 21:00:17
    Temat: Re: dług
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Arapaho wrote:

    > Napiszę to inaczej, bo chyba gubisz wątek....
    >
    > Ani sytuacja, kiedy rodzina wyjmie korespondencję z logiem banku ze
    > skrzynki zaadresowaną do syna, ani sytuacja kiedy przychodzi pracownik
    > banku i przedstawia się, że jest z takiego a takiego banku i jedynie pyta
    > o syna i ewentualnie prosi o telefon, nie jest łamaniem tajemnicy
    > bankowej.

    Nie wiem czy to jest łamanie tajemnicy czy nie z punktu widzenia prawa, ale
    jest to łamanie tej tajemnicy z punktu widzenia zdrowego rozsądku. Po
    prostu nierzetelność banku.

    To tak samo jakby klient nie wyraził zgody na przysyłanie wyciągów (bo np.
    nie chce żeby wspólokator wiedział w jakim banku ma konto/a), a bank jednak
    mu te wyciągi wysyłał.

    p. m.