  • Data: 2005-02-09 13:49:29
    Temat: Re: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pyretta napisał(a):

    > Hej, zglaszalam, nie przyjeli
    > tak jak mowie, chodzi mi o jakas masowke

    Nie istnieje mozliwość nie przyjęcia reklamacji. Co najwyzej można ja
    rozpatrzyć negatywnie. ALbo nie rozumiesz, co do Ciebie mówią, albo Cie
    zbyli.

    A co do meritum - korzystam z internetu dużo i od dawna i - jak do tej
    pory - nie zauważyłem takiego zwierza, który by mi sam, bez mojej
    wiedzy, zmienił jakiekolwiek ustawienia.

    Masówki były dobre w czasach rewolucji październikowej. Teraz możesz co
    najwyżej wykazać, że "to coś" zainstalowało sie bez Twojej wiedzy i
    zgody, chociaż w mojej opinii jest to niemozliwe, ale z kolei nie
    twierdzę, że wszystko widziałem.

    Żaden operator nie jest odpowiedzialny za to, co robi jego abonent,
    obojętnie czy bawiąc się klawiaturą telefonu, czy ogladając strony XXX i
    naciskając klawisz TAK na zasadzie małpy.

    Podaj konkrety, wtedy mozemy dalej rozmawiac i ewentualnie coś wymyśleć.
    Chodzenie z transparentem "Precz z preczem" na pewno Cię do żadnego celu
    nie doprowadzi.

    M.