  • Data: 2022-09-27 17:36:02
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2022 o 13:34, J.F pisze:

    > I w ten o to sposob znikaja zgromadzenia spontaniczne.

    Czemu?

    > Ale zaraz zaraz ... czy pilnowanie porzadku nie lezy w zadaniach
    > policji? Dzwonimy na Policje, informujemy, ze rzucilismy takie haslo,
    > i niech policja wysyła w tłum tylu funkcjonariuszy, ilu uwaza za
    > stosowne :-)

    Żeby przeszkadzali w zgromadzeniu?

    > A potem ogrodzenie zostanie zepsute :-)

    Może i tak być.

    > Nie mowie nie, ale ... a jak protest jest przeciw ruchowi samochodow?

    To nadal nie powód, by uprzykrzać życie kierującym.

    > Tylko jest w tym jeden niuans ... to policjanci sie ustawiaja kawalek
    > wczesniej i blokują ruch samochodom.

    Dla bezpieczeństwa oszołomów. Ciekawe, ilu by się chętnych znalazło,
    jakby później musieli pokryć straty spowodowane opóźnieniami firm
    transportowych.

    > Albo przeciw policjantom, co torturuja ludzi na komisariacie?
    > To ja proponuje wedrzec sie na tem komisariat, i wszystkim
    > policjantowm spuscic sredni wpierdol.
    > Tak, zeby sie nauczyli :-P

    Pomysł doskonały. Była taka próba w Częstochowie - napastnik zdołał
    nawet się wycofać jakieś 100 metrów. W USA jedna pani chciała coś
    takiego w ich parlamencie zrobić. Scenka też do znalezienia w necie.
    Problemem jest to, ze autorzy tych pomysłów w ogóle nei zdają sobie
    sprawy ze skutków takich pomysłów.

    > Mozna tez zatrzymac wszyskich obywatelsko, doprowadzic do prokuratora,
    > a ten niech im wszystkim postawi zarzuty - a potem w sledztwie sie
    > wyjasni :-)

    O ile zrobisz to "na gorącym uczynku", to tak. W w innym przypadku próba
    pozbawienia wolności jest jedną z przesłanek użycia broni palnej.
    Będziesz później - jako pomysłodawca - płacić renty dzieciom i żonom
    tych, których poprowadzisz?

    > A odpowiedzialnosc cywilna i karna kulsonow to gdzie?

    A te kulsony mają zdolność do zaciągania zobowiązań?

    --
    Robert Tomasik