  • Data: 2022-08-31 23:14:01
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2022 o 18:32, J.F pisze:

    > smierdzi odpowiedzialnoscią zbiorową. Zakazana i slusznie.

    Karna oczywiście tak. Ale solidarna odpowiedzialność cywilna, to nie
    jest jakaś szczególnie wyjątkowa konstrukcja.

    > Ale nie ma przy spontanicznym.

    Toteż właśnie o to chodzi. Ludzie by zaczęli zwracać uwagę na to, kto to
    organizuje.

    > OC raczej nie zaplaci, no chyba ze kwota niska. Organizator na
    > otwartej imprezie tez moze miec problem, bo zejdzie sie jakies bydlo,
    > czy konkurencja.

    Dlatego wynajmuje ochronę.

    > Brzmi jak "chuliganski wybryk", paragraf jest.

    No właśnie nie. Jak właściciel się zgodzi, to sobie możesz po płocie
    malować.

    > Hm ...

    > No ale owszem - ksiadz moze wyprosic. ksiadz, czy ksiadz biskup, bo
    > wlasnosc kosciola taka dziwna troche :-)

    Dlatego napisałem tak, jak napisałem. Nie chce mi się zastanawiać, kto
    tym zarządza. Widziałem konstrukcje, że rada parafialna.

    > No ale jakze ksiadz moze wyprosic kogos z tablicą "modlmy sie brak
    > pedofilii w kosciele".

    Wiesz, może wyprosić nawet takiego z modlitwą na tablicy. pytanie, czy
    powinien. Generalnie nieopuszczenie takiego kościoła wbrew żądaniu, to
    przestępstwo.

    > A pamietasz akcje z chyba ambasadorem Izraela i transparentem
    > pro-palestynskim ?

    Dysponuję zdjęciami z mojego miasta, gdzie bojownicy palestyńscy
    maszerowali w ramach pochodu 1 Maja :-) Tak więc pamiętam wiele.
    osobiście uważam, ze jak się kogoś zaprasza gdzieś (przykładowo
    ambasadora Izraela), to się go nie obraża. Taka u nas tradycja.

    Sprawa pomiędzy Palestyńczykami i Izraelem nie jest wcale taka prosta,
    jak nam się wydaje. Niechętnie bym się wdawał w komentowanie tego, bo
    trochę za mało wiem. Generalnie żadna ze stron ne jest winna, że ktoś
    wpadł na pomysł zrzucenia desantu w środek obcego kraju.

    > I kulsony pamietają ? Chyba nie zawsze :-)

    Zapytaj ich.

    --
    Robert Tomasik