  • Data: 2022-08-20 13:54:59
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No zobacz, a wystarczy zaledwie być Konfederatą by zostać opryskanym Gównem
    Wybiórczym.

    Co do szukania złodziei u nas nie przyjmują zgłoszenia jak nie podasz numeru Pesel i
    adresu sprawcy, a i tak zgubią.
    Na razie z siedziby komendy gdzie próbowałem zgłosić do budynku sądu odległego o 300
    metrów (tam nastąpiło przestępstwo, na
    sąsiedniej ulicy) idą po nagranie monitoringu czwarty tydzień i jeszcze nie doszli.

    -----
    > I teraz ktoś nie wiedząc, jak wyłowić tych właściwych walną gównem w wentylator, a
    następnie patrzył, kogo opryskało. Coś, jakby
    > po informacji, że złodziej w czerwonej koszulce okrada sklepy w centrum handlowym
    złapać 10 w czerwonych koszulkach i oskarżyć o
    > kradzieże sklepowe. Niby pewnie w centrum kilku złodziei jest. Nie można wykluczyć,
    że niektórzy z nich w czerwonych koszulkach