  • Data: 2004-04-19 13:06:57
    Temat: Re: deportacja z wloch
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "beata paczesna" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:458d.00000afb.4083c1c7@newsgate.onet.pl...
    > Witam! W zeszłym roku zostałam deportowana z Włoch. Mam zakaz wjazdu do
    Włoch
    > przez kolejne 5 lat. Bardzo prosze pomóżcie mi i odpowiedzcie na pytanie:
    jak
    > będzie wyglądała sytuacja od 1 maja, w momencie wejścia Polski do Unii
    > Europejskiej? A tak wogóle to wybieram sie do Włoch 30 kwietnia, co może
    mnie
    > spotkac, czy dam rade przebrnać jakoś do Italii? Bardzo proszę o konkretne
    > odpowiedzi...

    Do Włoch prawdopodobnie uda Ci się wjechać z Austrii lub Francji,
    natomiast musisz się liczyć z faktem, że przy pierwszej przypadkowej
    kontroli dokumentów zostaniesz wydalona. Poza tym pewnie są jakieś
    konsekwencje za złamanie zakazu wjazdu... przedłużenie zakazu, grzywna, może
    nawet areszt....

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net