    Date: Fri, 29 Mar 2013 15:13:37 +0100
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    <kj1s8s$qia$1@node2.news.atman.pl> <kj23ul$m4m$1@node1.news.atman.pl>
    <51549c42$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj2bg3$a9e$1@node2.news.atman.pl>
    <5154e3db$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj3rgq$ekh$2@node1.news.atman.pl>
    <5155738d$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj3sdp$fko$1@node1.news.atman.pl>
    <515577a8$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj4238$urm$1@node2.news.atman.pl>
    <515599e1$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <kj4642$3kt$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-03-29 14:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. Po prostu irytuje mnie twoja uparta głupota.

    Przyznam ci rację (poważnie) jak podasz przepis zakazujący publikacji.

    > Bo albo są poza polską jurysdykcją albo publikując robią to
    > przestrzegając wymaganych prawem warunków.

    Czyli "robią to" wbrew zakazowi czy nie?
    A może jednak można publikować?

    No chyba nie próbujesz rakiem się wycofać z własnego twierdzenia?

    > Fakt, nie ma aż taki wielkiego dźwigu, żeby z twojej głębi cię wyciągnąć.Nadal

    Typowa gadka usenetowa gdy argumentów brakuje. Mnie na to nie
    nabierzesz. Głośne tupanie też na mnie nie działa, więc daruj sobie.

    Pozdrawiam
    Piotr