  • Data: 2013-03-29 16:49:32
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-29 16:05, Andrzej Lawa pisze:

    > przestań wreszcie strugać ważniaka - przyznaj się, durniu,

    Tylko "durniu"? Rozczarowałeś mnie. Skoro wcześniej już sprowadziłeś
    rozmowę na dno, to po się tak teraz ograniczasz? Za mały zasób słownictwa?

    Swoją drogą "pusty łbie" też było takie wiesz... infantylne. Żeby nie
    powiedzieć dziecinne.

    > że nie zrozumiałeś co
    > napisałem i teraz usiłujesz swoje niezrozumienie zrzucić na mnie.

    Znowu się mylisz. Ja pomagam ci zrozumieć co napisałeś źle.
    Może (z podkreśleniem słowa: może) i intencje miałeś dobre, ale jaki
    poziom inwektyw, taki poziom formułowania myśli. Nie przejmuj się, mam
    doświadczenie w przekazywaniu wiedzy odpornym na wiedzę, nawet bardzo
    odpornym i twoje (uważaj, będzie trudne słowo) epitety nie robią na mnie
    wrażenia. Nawet beznadziejne przypadki już mnie nie irytują.

    Pozdrawiam
    Piotr