  • Data: 2008-12-10 15:57:53
    Temat: Re: dane osobowe raz jeszcze
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 16:26, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > "Może pani powtórzyć skąd pani dzwoni żeby się dobrze na tasmie
    > nagrało, i proszę powiedzieć skąd macie moje dane?"

    > pzdr, Gotfryd

    W tym momencie uslyszalem dzwiek odkladanej sluchawki. Kiedys chyba
    pofatyguje sie do zlozenia jakiegos ogolnego pozwu bo wczoraj dostalem
    telefon z jednej strony z jakiejs bazy, bo i numer i nazwisko mieli, z
    drugiej strony na slepo bo poprosili plec ktora pod tym nazwiskiem i
    adresem nie mieszka. A te swoje nazwy "konszaltyng" mowia tak
    niewyraznie ze za cholere nie idzie zrozumiec.