  • Data: 2008-12-10 15:26:07
    Temat: Re: dane osobowe raz jeszcze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Dec 2008, gargamel wrote:

    > znajomy mówi mi że dzwonią na jego prywatny telefon firmy w celach
    > marketingowych, jego dane pewnie zdobyli z urzędów bo kiedyś prowadził DG,
    > obecnie nie ma żadnej firmy a pracuje na umowę o pracę,
    > i niech mi teraz ktoś powie że nie ma tu naruszenia prawa?:O)

    A ktoś mówi? ;)
    Naruszanie prawa jest całkiem częste - wystarczy stanąć przy dowolnej
    drodze krajowej, byle daleko od fotoradaru i patrolu policji ;P

    Ad rem - jeszcze zależy czego dotyczą owe oferty.
    Bo jak znajomy raczył był ku swojej nieograniczonej wygodzie wpisać
    w zakresie DG "wszystko i wszędzie", to oczywiście wyłgają się że
    "nie wiedzieli iż zamknął DG".
    Ale jak dzwonią z ofertami konsumenckimi, nijak nie przystającymi
    do tego co kiedykolwiek deklarował lub faktycznie prowadził, to
    IMVHO może jednego z drugim przeczołgać.
    "Może pani powtórzyć skąd pani dzwoni żeby się dobrze na tasmie
    nagrało, i proszę powiedzieć skąd macie moje dane?"
    ;)

    Natomiast osobna sprawa to telemarketerzy dzwoniący faktycznie
    losowo - przed nimi nawet zastrzeżenie numeru nie obroni.

    pzdr, Gotfryd