  • Data: 2002-06-05 16:26:12
    Temat: Re: czynnosci zarzadu zwyklego
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik William Bonawentura <a...@b...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adgblp$5ju$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > A jak myślisz, Legislatorze, czy wniosek o np. założenie księgi
    > wieczystej przekracza zarząd zwykły ?

    Hmmmmm....... wydaje mi sie, ze nie. Oczywiscie nie wiem jaki to konkretny
    przypadek zmusil Cie
    do zadania takiego to pytania. Jezeli ktos jest zarzadca nieruchomosci (dajmy na
    to spolka z ktora
    umowe zarzadu zawarli wspolwlasciele budynku) i pomoze mu to w skutecznym
    sprawowaniu zarzadu to
    powiedzialbym, ze nie przekracza to cz. zwyklego zarzadu. No coz, trudne
    pytanie...

    Pozdrawiam. KOnrad G.