    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy wybory do Sejmu i Senatu muszą być połączone?
    Date: Mon, 26 Sep 2005 13:37:01 -0500

    WAM wrote:

    > w 2001 r. mozna bylo pobrac jedna z kart. Wowczas czlonek komisji na
    > liscie obok podpisu umieszczal dopisek "tylko sejm" lub "tylko senat".
    > Z tego co pamietam ze szkolenia dla czlonkow komisji, mozna bylo
    > nastepnie wydac takiemu uprawnionemu do glosowania druga z tych kart,
    > bodajze biorac drugi podpis. Jakos tak to szlo :)

    Ale w tej samej komisji.

    Problem polega na tym, że ogłoszone wybory są "jednymi" wyborami. Do
    sejmu i senatu.

    W ramach jednej komisji drugą kartę mogę ci wydać później (ale wynika to
    raczej z lokalnego folkloru), natomist nie da się pójść do innej komisji
    i zagłosować gdzie indziej, bo wybory są tylko jedne, połączone. Do
    Sejmu i Senatu.

    Nic nie szkodzi, żeby ogłościć wybory do Sejmu i wybory do Senatu i
    przeprowadzić je w jednym dniu. Wówczas byłoby to możliwe.
    Ale nie robi się tak, ze względów czysto ekonomicznych, to kosztuje miliony.