  • Data: 2008-11-03 11:43:06
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:490b3196$1@news.home.net.pl...

    > zablokowalem jego karte sieciowa i widze,ze podlaczyl laptopa (rece
    > opadaja)

    Fakt, opadają na taką indolencję właściciela routera.
    Czyli Twoją....

    > Co do rozdzielania lacza, na osiedlu jestem zarzadca w spoldzielni,

    A to ma coś do rzeczy?

    > z operatorem (prywatnym) mamy dobre stosunki,kontakty

    To tylko wasza sprawa...

    > - nie chce tego wykorzystywac ,

    Sugerujesz, że MÓGŁBYŚ wykorzystać PRYWATNE układy z TWOIM
    dostawcą internetu do rozwiązania problemów, jakie masz
    jako DOSTAWCA DARMOWEGO INTERNETU ze SWOIM użytkownikiem?
    A cóż to Twojego dostawcę obchodzi?

    Cały ruch generowany przez sąsiada obciąża wyłącznie TWOJE
    konto - jeśli rozliczasz się za objętość transmitowanych
    danych, to TY za nie zapłacisz; jeśli (co już tu wspomniano)
    ktoś przez to łącze popełni przestępstwo, to w pierwszej
    kolejności CIEBIE ścigną (a dopiero potem, być może,
    faktycznego sprawcę).

    > chcialbym jedynie aby sasiad zaprzestal swoje zachowanie -

    To czemu nie poszedłeś do niego by mu to zwyczajnie
    powiedzieć? A może już u niego byłeś i gość Cię wyśmiał...?

    > (bardzo nieprzyjmne patrzyc co wyrabia pracownik sadu)

    PATRZYĆ CO WYRABIA...? Czy to znaczy, że śledzisz ruch z
    i do jego komputera oraz czytasz zawartość tych transmisji?

    A wiesz co Ci grozi, jeśli przypadkiem (już nie biorę nawet
    pod uwagę, że celowo) przeczytasz jakiś jego e-mail?
    Poszukaj w archiwum grupy...

    Maciek