  • Data: 2008-11-03 22:00:15
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Nov 2008, Marian wrote:

    > Ale co to zmienia? To umowa cywilno-prawna miedzy operatorem a tym kto ma
    > wifi i udostepnia.

    Nie.
    Przez dostawcę rozumiałem osobę która "wystawia" net sąsiadom.
    Mniej więcej tak jak kierowca busa, który staje tak że każdy
    może wejść, jednej wchodzącej osobie mówi że ma wyjść, tamta
    nie wychodzi, ale on jednak jedzie i na koniec mówi że zapłata
    się należy.
    Za co? - za wyświadczenie usługi. Bezumownie ;)

    > jesli lamie regulamin to sie beda trzaskac miedzy soba....

    "dostawcy wyższego rzędu" nie zamierzałem do tego mieszać :),
    źle (nieściśle) opisałem, przepraszam.

    pzdr, Gotfryd