    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to kradziez internetu??
    Date: Sun, 2 Nov 2008 19:45:03 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 17:12:34 +0100, Tristan napisał(a):
    > No na zdrowy rozum tak. Choć proste hasło wep załóż.

    Bez sensu rada - założenie WEP czy WPA2 wymaga dokładnie tyle samo wysiłku,
    zaś WEP nie jest żadnym zabezpieczeniem.

    Tak swoją drogą, zabawne jest to że teoretycznie uruchamiając sieć
    bezprzewodową podpada się pod popularne zakazy udostępniania internetu poza
    lokal ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944