  • Data: 2008-11-02 00:08:39
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.11.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

    > [...komuś...]
    > Otóż to.

    Dlaczego? WkF: ja nic nie pisałem o kradziezy, tym bardziej nie mieszałem
    w to ubezpieczenia, to już dopowiedzenia przedpiścy.
    Samo wejście do niezabezpieczonego zamkiem mieszkania i jego
    użytkowanie uważam za bdb analogię.

    > Sugeruje bezczelnie :) jakoby dopuszczenie się kradzieży miało
    > jakiś związek z wejściem do mieszkania, a to jest zupełnie
    > odrębna sprawa.

    Zgoda, ale ponownie, to nieporozumienie :) Pewnie trochę namąciłem, bo się
    do tej kradziezy odniosłem ("że nic by nie dostał").

    > Jaaaaaasne. "Wartość rynkową"? :P
    > "Pan wyceni ile Pan bierze od innych osób, które wchodzą do
    > Pańskiego mieszkania, poza pańską rodziną" :D
    > Jak już wycenisz, to dalej będzie baaaardzo ciekawie!

    Ale to nie chodzi o incydentalne korzystanie a o regularne użytkowanie,
    które w przypadku mieszkania miałoby już formę posiadania.

    > Podtrzymujesz wersję że "za wejście do Twojego mieszkania należą
    > się pieniądze" czy zmiękniesz? ;)

    Ponownie - ee. Przecież jakby to było samo wejście, to pewnie by
    wątkotwórca nawet tego nie zauważył, a on zdaje się narzekał, że mu spada
    wydajność...

    > Zakładam że Andrzej wyłożył przekonująco :)

    Niestety nie wiem.

    --
    Marcin