  • Data: 2008-11-01 11:42:59
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:geh13r$ghk$1@news.onet.pl qwerty <q...@p...fm>
    pisze:

    > Wszystkie urządzenia, które używałem bez problemów wspierają WPA (a
    > nawet WPA2).
    Często mam do czynienia ze sprzętem sieciowym, nierzadko go wybieram,
    kupuję, instaluję i uruchamiam i takie tam inne czynności wykonuję.
    W chwili obecnej nie umiałbym wskazać żadnego dostępnego w handlu urządzenia
    służącego do budowy sieci bezprzewodowych niezgodnego z szyfrowaniem WPA.
    Bezpieczeństwo algorytmu WEP i WPA to jak niebo a ziemia, trudno traktować
    poważnie kogoś doradzającego stosowanie WEPa.
    Tym bardziej, że mówimy przecież o domowym, malutkim rozwiązaniu gdzie
    przyzwoity switcho-modemo-router kosztuje między 200 a 300 zł.

    --
    Jotte