  • Data: 2007-04-16 07:26:37
    Temat: Re: czy to jest zgodne z prawem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anonyma" <a...@d...ca> napisał
    > Opisze w jaki sposób mozna za darmo podszyc sie pod kazdy numer na swiecie
    >
    > Teraz wszystko wyjasnie
    > Jak wiemy dostajac zwyklego smsa zawsze widzimy od kogo go dostalismy, w
    > tym
    > przypadku mozemy zadecydowac z jakiego numeru ma zostac wyslany... - czyli
    > poprostu wybieramy nadawce ;)

    Ja nie wiem czy ten numer, który się ukazuje w polu nadawcy jest
    równocześnie prawdziwym numerem, z jakiego nadano. Być może w centralach
    wszystko rejestruje się poprawnie, więc można ustalić skąd rzeczywiście go
    nadano, a to co się wyświetla jest jedynie etykietką. Może ktoś wie?
    Co do legalności, nie znam konkretnych przepisów w tej sprawie które by
    zabraniały, ale z pewnością użycie tego celem oszustw, złośliwego
    niepokojenia tudzież innych czynów zabronionych jest karalne. W tych
    przypadkach byłby to jakiś tam środek do dokonania czynów.