  • Data: 2008-01-29 17:20:14
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: Jan Beza <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

> [...]
    świadczy to co jest napisane w licencji. A nie to co jest na stronie www
    M$. Tyle razy o tym już było.

    > Też Cię poniosło.
    > O legalności świadczy tylko jedno - czy to jest program wprowadzony
    do obrotu przez osobę upoważnioną i nic więcej.
    > Żadne licencje srencje, fakturki srurki czy nalepki srepki.
    >

    > pozdrawiam
    > Arek

    właśnie w końcu jakis normalny nie tepawy głos
    wydaje mi sie, ze na tej grupie to jest tak połowa mniejsza to normalnie
    rozumujace osobniki
    a wieksza połowa to tepe matolstwo z brakiem woli do uznania prawd
    oczywistych.

    tak upraszczając nieco to wyglada to w ten sposób jakby

    windowsem mozna handlowac jezeli jest to zgodne z prawem i gówno mnie
    obchodzi licencja dopóki nie wyraże na nia zgody.
    i wisi mi coo se pisza na stronach , jakie sa nalepki i co tam znowu
    jest z tym dellem srelem
    jezeli ten system nie jest podróba to mozna nim handlować i kupowac
    instalowac i inne tego typu bzdury.
    jeżeli zas chodzi o licencje to juz inna spraw.
    licencja jednak jest licencją i o ile nie jest w sprzeczności z innym
    czymś to obowiązuje.
    jakby nie amerykańskie media i lobby bogatych ciuli to juz dawno ten
    monopol byłby rozwalony w trzy dupy poprzez odpowiednie ustawodawstwo.
    jednak amerykanskie lobby sa na tyle silne, że potrafia wpływać na
    oczywiste i zgodne z poczucie sprawiedliwosci, i logiką sprawy, tak że
    tworzy sie wypaczone prawo totalnie niekorzystne dla konsumenta.
    Dojdzie jeszce do tego że jak zostanie zakazany linux (bo dlaczego nie
    skoro jest tyle idotycznych nakazów np jazda w pasach) to w licencji
    może zostac wprowadzony punkt że system jest zgodny z licencją jak się w
    dupe pocałuje billa,
    ciekawe czy ktos wykarze ze całus w dupe billa w licencji byłby
    niezgodny z prawem.
    Co zatem zrobiłyby wielkie korporacje jakby trza całowac w owłosiony
    stary tyłek Billa tyle razy ile kopii windowsa było zakupione.
    jak w naszych gminach i urzedach by rozwiazano ten problem i czy jakis
    poseł zainstalowałby u siebie windowsa i ucałowałby dupsko billa czy
    raczej wtedy próbowałby zmienic nasze prawo albo przynajmniej jego
    oficjalna interpretację ( prywata sie kłania) w imie niecałowania w dupe
    billa