  • Data: 2007-01-10 12:43:22
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: "Bezdomny" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie..! - Zapewne mozecie sie mozecie sie pochwalic sie wyzszym
    wyksztalceniem prawniczym, czy tez kroczycie bezposrednio do tego
    szczetnego celu.Ja mam tylko wyksztalcenie zawodowe, ale obserwujac was
    mam wrazenie ze jest odwrotnie(poziom kultury osobistej) .Jakis
    niezrownowazony psychicznie i prawdo podobnie nacpany gowniarz,
    sprowokowal was do dyskusji i klutni w odniesieniu do nie bywale
    delikatnego i waznego tematu.Moim zdaniem powinniscie polaczyc swoje
    sily, chociaz by w tym celu, zeby znalesc tego dupka albo pomoc
    Policji.Dla mnie jako obywatela RP,ojca piatki dzieci, jest oczywiste,
    ze za takie teksty (i tu z gory przepraszam za uzycie doslownego
    kolokwialnego jezyka, ale z zawodu jestem murzem), to bym gnojowi tak
    morde obil ze do konca zycia slowa "pedofil" nie mogl by wypowiediec a
    do tego polamal by jeszcze wszystkie palce jeden po drugim.Wiem ze to
    "smierdzi" sadyzmem, ale to spontaniczna reakcja Pozdrawiam serdecznie
    dozgonny wro pedofili itp. .