  • Data: 2007-01-10 15:56:44
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bezdomny wrote:

    > Policji.Dla mnie jako obywatela RP,ojca piatki dzieci, jest oczywiste,
    > ze za takie teksty (i tu z gory przepraszam za uzycie doslownego
    > kolokwialnego jezyka, ale z zawodu jestem murzem), to bym gnojowi tak

    Dodatkowo jesteś żywym dowodem na to, że naprodukować dzieci to każdy
    głupi potrafi...

    Taki pedofil z tamtego trolla z wątku "seks z dzieckiem", jak ze mnie
    rododendron - pewnie sam ma ze 12 lat (kto wie - może to jedno z twoich
    dzieci ;)

    > morde obil ze do konca zycia slowa "pedofil" nie mogl by wypowiediec a
    > do tego polamal by jeszcze wszystkie palce jeden po drugim.Wiem ze to
    > "smierdzi" sadyzmem, ale to spontaniczna reakcja

    I spontaniczne pochwalanie przestępstwa - ciekawe co na to przemuś...
    No, ale on pewnie "nie zauważy" (w myśl reguły Kalego).