  • Data: 2007-01-11 09:19:30
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można także poznać po pożądliwym spoglądaniu na dzieci. Nie wykręcaj
    > koga ogonem - leć karać za patrzenie.
    >
    > [ciach]

    oczywiscie ze mozna, ale ja juz napoczatku napisalem ze te czynnosci sa
    opisane w KK a tam nei karza za patrzenie. Interpretujesz posty na swoj
    sposob.

    > Zależy jakie to patrzenie.
    >
    > [ciach]

    > Cytat: "No to co? U nich zaczyna się wcześnie!".

    tak zaczyna, ale oni tylko o tym pisza a nie przekonuja jakie to
    wspaniale no i jezlei by przekonywali to jeszcze jaka byla inencja
    tworcy. To podstawowe 2 warunki potrzebne do stwiedrzenia ze zaszlo
    pochwalanie takiego przestepstwa a nie samo wystapienie watku w ktorym
    mial miejsce seks 2 maloletnich. A Ty to sugerujesz podajac niezbyt
    madre przyklady.

    > [ciach]

    > Był seks z udziałem nieletnich? Był. Nie pokazany, ale wyraźnie dany do
    > zrozumienia i skomentowany przez inne postacie filmu.
    >
    > Było potępienie takich zachowań? Ostatecznie nie było - wręcz przeciwnie.

    j.w.

    > To, że masz problemy ze swoim rozumkiem, to już ustaliliśmy.

    nie, to ty sobie uroiles

    > Ano. I tępym. Wystarczy popatrzeć, jak zarzynasz język polski.

    robie literowki, i przekrecam czasem wyrazy czy zdania, poneiwaz pisze
    szybko iniedbale, nigdy tego nie ukrywalem, na pewno nie jest to
    wyznacznikiem "tęposci".

    P.