  • Data: 2007-01-06 22:55:20
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:17vv7rk7xojfw.1txghj2q3g8a7.dlg@40tude.net...

    > to dość ryzykowna teza ,choć można faktycznie zaryzykować stwierdzenie, że
    > każde zboczenie seksualne w sumie jest chorobą . Jeżeli uznamy ,że
    > pedofilia jest chorobą ,a objawem tej choroby są właśnie zachowanie
    > pedofilskie to jak można karać za objawy chorobowe?

    Nie wszyscy rozpowszechniający zdjęcia dzieci są pedofilami. Pewna część osób
    czyni to po prostu z chęci zysku i tyle. Pedofilia polega na zainteresowaniu się
    nieletnimi, nie zaś na rozpowszechnianiu ich zdjęć czy filmów z ich udziałem.
    Karane jest rozpowszechnianie, nie zaś zainteresowanie się nieletnimi. To sąd wa
    cokolwiek rozbieżne obszary, choć czesto ze sobą nierozerwalnie związane.