  • Data: 2007-01-07 10:39:06
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wątek był o propagowaniu.

    no i ? ja napisalem w tej galezi ze propagowanie ZACHOWAN pedofilskich
    jest karalne a nie pedofilia jako taka, chciales bym rozwinal, wiec
    rozwinalem, o co ci teraz chodzi?

    > Bredzisz. Parz mój przykład z samym tylko patrzeniem. Poznać po tym
    > można, a karalne nie jest.

    a czy ja napisalem ze wszystkie zjawiska zewnetrzne po ktorych mozna
    poznac pedofila sa karane? Nie, po co wiec podajesz kotr przyklad.
    Poza tym sam fakt patrzenai o tym jeszcze ne swiadczy.

    > Ty właśnie wrzucasz. Ergo - nie jesteś człowiekiem myślącym...

    nie wrzucam, nie prezycuje b zakladam ze z kretynem nie rozmawiam.
    A juz nie jeden i nie dwa razy zarowno ja, ty jak i Robert T.
    aznaczalismy ze w zakres tgo przestepstwa wchodza zarowno pedofile jak i
    inne osoby ktore popelnily czyny na osobach ponizej 15 roku jednak nie
    dzieciach. Po co mam za kazdym razem o tym wspominac?

    > Teraz twierdzisz, że sam _zamiar_ jest karalny? Coraz weselej...

    kurwa, nie sam zamiar i naklanaianie kogos (czy to slownie czy poprzez
    inne xzachowanie) W ZAMIARZE wzudzenia u niego.
    Naucz sie k. czytac.

    > No, to lepiej załatw wykasowanie archiwum ze swoimi wypowiedziami - na
    > pewno jakieś "pochwalanie" się tam znajdzie ;->

    nie znajdzie, nie chwalilem tutaj popelnianai zadnego typu przestepstw.

    > [ciach]

    > Taaak... Coś się lubisz ludziom do dupy dobierać ;->

    w przenosni tak :)

    > To od razu zabierz się za kryminały, thrillery i inne tego typu filmy. A
    > Robin Hooda to w ogóle zakazać i spalić wszystkie kopie - w końcu to
    > publiczna pochwała rabunku i działań wywrotowych!

    istnieje jeszcze cos takiego jak szkodliwosc spoleczna, po z atym jezlei
    BYS udowodnil ze w zamiarze rezysera bylo wzbudzenie u odbiorcy takich
    czy innych zachowan i liczenie na zatracenie u niego w skutek tego - nie
    wiem jak to zapisac - umiejetnosci odroznianai fikcji od prawdy co
    ciagnelo by taka osobe do tego typu zachowan to moim zdaniem mozna by go
    ukarac, ale czegos takiego w zwyklych filmach rozrywkowych sienie
    doszukasz. A jak sie doszukasz to powodzenia w udowodnieniu zamiaru.

    <tez o tym pisalem w tamtym watku w ktorym cytowalem pochwalanie