  • Data: 2007-01-07 08:39:26
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > tak mistrzu tyle ze seks z dziecmi whcodzi do zbioru (0,15) pytal o

    Jasne, a narkomania i alkoholizm "wchodzą" w Art. 178a. Czyli wg. ciebie
    Art. 178a KK to podstawa prawna karania "propagowania alkoholizmu" oraz
    innych "zachowań alkoholicznych", tak? ;->

    > podstawe prawna zostala podana, a to czy w jej zakres wchodza czynnosci
    > wykonane nie na dzieciach o to nie pytal i tego ani Jacek K. nie
    > wykluczyl ani ja.

    Autor watku pytał się o coś zupełnie innego. Istnieje możliwość, że
    podobnie jak i ten matoł jacuś też nie rozumiał słów, których używał...

    > Dodaj do tego podzeganie, publiczne pochwalanie i autor watku ma
    > odpowiedz. A definicje pornografi takze znajdziesz w podrecznikach do
    > prawa karnego.

    Jaaaaaaaaasne.

    Z którego roku?