eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku... › Re: czy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku...
    From: Zbyszek <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku...
    Date: Sat, 26 May 2007 14:13:30 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Zbyszek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W 99,99% skończy się postanowieniem o odmowie wszczęcia postępowania
    > przygotowawczego z uwagi na to, ze czyn nie stanowi przestępstwa.

    No tak dopóki nie ma ciała to pewnie wszystko jest znikomą szkodliwością
    społeczną czynu. Choć i wtedy też nie ma bo zdaje się, że ostatnio w prasie
    pisali, że nawet trupa o 5 dniach nie chciało im się zabrać. I weź tu
    człowieku czuj się bezpiecznie.

    Facet ostatnio mi powiedział, że jest karnistą więc pewnie wie jak łamać
    prawo aby być niekaralnym.

    http://www.kurnik.pl/slownik/sp.phtml?sl=karnista
    ktoś obeznany w prawie karnym

    A karnista to osoba po prawomocnym wyroku to znaczy wielokrotnie karana?

    Bo gdyby to był jakiś zawód to by podał jego nazwę.
    Na mój gust karnista to osoba zajmująca się montowaniem karniszy bo facet
    nie ma pojęcia o przestrzeganiu prawa.

    Zbyszek