eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku... › Re: czy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku...
  • Data: 2007-05-28 00:54:01
    Temat: Re: czy próba wyłudzenia jest karalna? Jak wygląda biznes po polsku...
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek napisał:
    > Żeby był przestępstwo to muszę mu te rzeczy dać. Potem przyjdzie obecny
    > najemca i zapyta kto ukradł rzeczy z lokalu. Powiem, że ja bo musiałem dać
    > rzeczy facetowi który je chciał. Wtedy obecny najemca wezwie policję, a ja
    > złożę zeznania, że ktoś wyłudził rzeczy. Ale to życie skomplikowane.
    Z tego, co piszesz, to *nie masz prawa* mu wydać tych rzeczy.
    Więc mu ich nie wydawaj, powinieneś go zignorować, powiedzieć, żeby się
    odczepił i żeby Cię nie niepokoił bez podstaw prawnych. Nie ma tu mowy o
    żadnym wyłudzeniu, bo Ty wiesz, jaki jest faktyczny stan prawny. Jedyne,
    co do czego mógłbyś oczekiwać pomocy ze strony prawa to to, że facet Cię
    uporczywie nachodzi i złośliwie niepokoi - jeśli faktycznie tak będzie.

    > Zbyszek
    Pozdrawiam, argothiel