eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu? › Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-05 09:19:12
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DonWito" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    "(...) Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące
    zakazu wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w
    takich przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na
    przechowanie rzeczy klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz lub
    przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w ramach

    A ja swojego plecaka i tak nie oddam.
    Nosze czesto w plecaku aparat cyfrowy i kto mi w jakims depozycie
    zagwarantuje ze nic z tego plecaka nie zginie??

    A niech mnie ochroniarz sproboje zatrzymac jak bede chcial wejsc, od razu
    telefon na policje :)

    Jacek