eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu? › Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-04 23:51:07
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aoto inny kwiatek z podobnej łączki.
    Otóz dość powszechnie sprzedawane sa b. marnej zresztą jakości chińskie
    narzędzia , sprowadzane i występujące pod firmą TOPEX.
    Jest tylko kilka w Polsce punktów serwisowych tej firmy, gdzie detaliści
    odsyłaja klientów z reklamacjami gwarancyjnymi.
    W Warszawie punkt serwisowy mieści sie na terenie magazynów firmy i od
    klienta, chcącego zrealizowac swoje uprawnienia konsumenckie i oddac towar
    do naprawy gwarancyjnej ochrona obiektu żąda wylegitymowania się dowodem
    osobistym.
    Co na to Ustawa o ochronie danych i ustawy konsumenckie? - ja ich spuściłem
    (dla zasady) na drzewo i zażyczyłem sobie (skutecznie, ale po długiej
    dyskusjokłótni ), aby ktoś przyszedł i załatwił mnie w biurze przepustek.