  • Data: 2004-02-18 11:41:57
    Temat: Re: czy pozwać dewelopera do sądu?
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MQ" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
    news:c0vc60$fju$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    >
    > 1. Od roku czekam na mieszkanie, deweloper nie wywiązał się z umowy i
    > nie chce zwrócić wpłaconych pieniędzy "od ręki" (proponuje raty -
    > wypłacane przez około pół roku). Nie zamierza również wypłacić kary (i
    > żadnych odsetek) za niewykonanie w terminie budowy. Czy w związku z
    > powyższym lepiej zwrócić się do sądu (postępowanie przyspieszone) czy do
    > firmy windykacyjnej?
    Nie bardzo rozumiem to, ze czekasz od roku, skoro ponizej piszesz, ze umowa
    przyrzeczona zostanie zawarto do 28 lutego 2004.
    Ja tez mialem ociagajacego sie dewelopera, nie spieszylo mu sie z
    podpisaniem aktu notarialnego.

    Zrob tak: napisz po uplywie terminu podpisania aktu notarialnego wezwanie
    do jego zawarcia i wezwanie do zaplaty odsetek ustawowych za zwloke.
    Powienien cie zaprosic do podpisania aktu.

    Jacek