  • Data: 2004-02-19 08:00:33
    Temat: Re: czy pozwać dewelopera do sądu?
    Od: MQ <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A w jakim to ma być kontekście obiektywne?

    Deweloper twierdzi, że niedotrzymanie terminu nastąpiło z obiektywnych
    przyczyn i nie chce płacić kary (podwójnego zadatku).

    > Nie pomyliłeś dat? Wcześniej piszesz, że czekasz już rok. Z tego fragmentu
    > umowy wynika, że termin de facto upłynie za jakieś dwa tygodnie.

    Jak już pisałem we wcześniejszym poście, nieprecyzyjnie się wyraziłem.
    Chodziło mi o to, że już od roku wpłacałem pieniądze na mieszkanie
    którego w dalszym ciągu nie ma i niewiadomo dokładnie kiedy będzie
    (budowa dalej jest wstrzymana). Termin upływa za dwa tygodnie.

    > To sprawę dość rozjaśnia. masz prawo do podwójnej zaliczki, pod warunkiem
    > że nie zdążą za dwa tygodnie. I Obiektywne czynniki w tym wypadku nie mają
    > znaczenia dla przesunięcia terminu.

    Dziękuję bardzo za rady i wyjaśnienia. Trochę mnie uspokoiłeś. Pozostaje
    mieć nadzieję, że deweloper nie zbankrutuje i odzyskam pieniądze.

    --
    MQ