  • Data: 2008-04-15 06:38:57
    Temat: Re: czy policjant może kłamać?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "|<onrad" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ftvqud$kk3$1@inews.gazeta.pl...

    > No to dno :( Zobacze kiedys policjanta sikajacego pod plotem,
    > zaiterweniuje a on mi powie ze rozp. x z dnia y daje mu takie prawo. Jako
    > ze nie jestem biegly w prawie, odpuszcze.

    Jak Cię zainteresuje jakiś przypadek to sobie potem sprawdzisz w przepisach
    i/lub wyślesz odpowiednie pisemko to przełożeni czy tam prokurator w
    najgorszym przypadku sprawdzi czy mógł czy nie mógł.

    > Policjant zobaczy mnie sikajacego i moje ewentualne powolywania sie na
    > rozporzadzenia oleje i skieruje sprawe do sadu, jak odmowie przyjecia
    > mandatu. Jeszcze pewnie bede mial sprawe z KC z jakiegos paragrafu
    > odnosnie klamania czy skladania falszywych zeznan

    Stwarzasz sobie sam problem. Równie dobrze może podejść do Ciebie jakaś Pani
    i powiedzieć, że jest ustawa zabraniająca chodzić w czarnych butach i źle
    robisz, że chodzisz w nich. I co? I nic, wywołuje to jakieś skutki...?
    Policjant może może olać Twoje tłumaczenie, jak i Ty tłumaczenie policjanta.
    Obaj możecie skierować sprawy do Sądu lub innego organu, tam zostanie
    rostrzygniete jaki przepis istnieje, a jaki nie:) [pomijam kwetie dowodów]