  • Data: 2008-04-16 09:32:23
    Temat: Re: czy policjant może kłamać?
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    |<onrad <onrad" <b...@g...com> popełnił(a):

    > O, dzieki. Ale:
    >
    > "Policjant jadący radiowozem nieoznakowanym za kierowcą łamiącym
    > przepisy drogowe, spełnia warunek konieczny do prawidłowego wykonania
    > powierzonych mu zadań."
    >
    > A co jezeli jechal przed? To raczej opisuje sytuacje w ktorej
    > policjant jedzie za samochodem po to by nagrac z jaka predkoscia ten
    > jechal. Natomiast oni "sobie jechali" z nadzieja ze ich ktos wyprzedzi

    Dlaczego nie dzwonisz na 112 jeśli wyprzedzasz pojazd jadący z nieprzepisową
    prędkością? :)
    Jechali 110 km/h, ty jechałeś szybciej. Wyprzedziłeś - zmierzyli, że
    jechałeś za szybko, zatrzymali, dali mandat. Jeśli jechałbyś przepisowo -
    nie byłoby sprawy.
    Aha, i nie napisałeś czy pokazali tobie nagrane wykroczenie itp.
    A w tą odpowiedź policjanta, że mają uprawnienia do prowokowania jakoś nie
    mogę uwierzyć. Prędzej powiedział, że mają prawo złamać przepisy PoRD
    wykonując obowiązki itp. itd.
    Możesz oczywiście spróbować złożyć skargę na obsługę radiowozu pod kątem
    przekroczenia prędkości, rozmowy przez telefon w czasie jazdy, ale
    podejrzewam, że ciężko będzie tobie udowodnić, że dokonali tego nie pełniąc
    czynności służbowych, które wymuszały takie zachowanie.
    Ale mandat dostałeś słusznie, więc miej jaja i zapłać :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną