  • Data: 2008-04-15 09:42:53
    Temat: Re: czy policjant może kłamać?
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Stwarzasz sobie sam problem.

    ok ok :) cale pytanie zadalem bo jak sie okazuje mialem bledne zalozenia.

    Lata temu czytalem opis Sergiusza Pawlowicza jego poczatkow potyczek z
    ZUSem w sprawie programu Platnik. Wtedy pisal cos, ze nie wzial zadnego
    adwokata ani prawnika ktory by mu pomagal. (Natomisat ZUS mial prawnika)

    Napisal wtedy ze w takiej sytuacji sedzia sam przejal na siebie czesc
    obowiazkow prawnika, m.in. bezstronnie informowal go jakie ma prawa, co
    moze zrobic dalej itd itp.

    I ja glupi ekstrapolowalem to sobie na wiekszy obszar. Pomyslalem sobie
    wtedy ze tak wlasnie dziala prawo: jesli obywatel spotyka sie z
    przedstawicielem prawa nie majac "pod reka" wykwalifikowanego prawnika,
    przedstawiciel prawa solidnie i bezstronnie informuje go o przepisach
    prawa.

    Zakladalem w najgorszym wypadku ze przedstawiciel prawa - policjant - co
    najwyzej przemilczy niewygodne dla rozpatrzenia na swoja korzysc
    aspekty. W glowie mi sie nie miescilo ze moze w takiej sytuacji
    obywatela oklamac :)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';