  • Data: 2008-04-16 07:48:29
    Temat: Re: czy policjant może kłamać?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No, ja miałem ciekawszą sytuację. Wyprzedzałem ciężarówkę na dwupasmówce
    jadąc ok 90km/h. Nagle gwałtownie dojechał do mnie z tyłu samochód
    trąbiąc i migając długimi. Przyspieszyłem, żeby szybciej dokończyć
    wyprzedzanie i go przepuścić.
    Zrobiło się na moment 120, po wyprzedzeniu zjechałem na prawy pas a oni
    po chwili mnie zatrzymali za przekroczenie prędkości bezczelnie mówiąc,
    że mnie w ten sposób sprowokowali.
    Miałem pasażera, nie przyjąłem mandatu.
    Szybko zmienili ton i uparli się na pouczenie. Ewidentnie nie mieli
    ochoty na sąd. Wyglądali na misia co z zajączkiem zbiera na flaszkę

    MAc