  • Data: 2008-04-14 14:49:49
    Temat: Re: czy policjant może kłamać?
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Reasumując: Policjant może kłamać, choć zdecydowanie nie powinien.

    No to dno :( Zobacze kiedys policjanta sikajacego pod plotem,
    zaiterweniuje a on mi powie ze rozp. x z dnia y daje mu takie prawo.
    Jako ze nie jestem biegly w prawie, odpuszcze.
    Policjant zobaczy mnie sikajacego i moje ewentualne powolywania sie na
    rozporzadzenia oleje i skieruje sprawe do sadu, jak odmowie przyjecia
    mandatu. Jeszcze pewnie bede mial sprawe z KC z jakiegos paragrafu
    odnosnie klamania czy skladania falszywych zeznan

    To sie nazywa rownosc wobec prawa.

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';