    From: "|<onrad" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy policjant może kłamać?
    Date: Mon, 14 Apr 2008 15:09:37 +0200

    scream pisze:

    > Nic, o ile te jego gadanie nie miało skutku praktycznego, tzn. np. nie
    > wypisal Ci mandatu z tej okazji.

    Wyprzedziłem na trasie nieoznakowany radiowóz, który jechał z prędkością
    ponad 110 kmh.

    Zatrzymali mnie do kontroli, bo wyprzedzajac ich oczywiscie mialem
    predkosc jeszcze wiekszą.

    Powiedzialem, ze im sie tez mandat nalezy, bo jechali ponad 110kmh.
    Policjant odpowiedzial, ze oni mogą, że jest rozporządzenie ktore mowi,
    ze wolno im lamac przepisy po to by prowokowac innych kierowcow.

    Od godziny szukam cos na temat takiego rozporzadzenia w sieci i nic nie
    znajduje.

    Pytanie ponownie: czy kiedy powiedzialem policjantowi ze mu sie nalezy
    mandat, mogl mnie oklamac mowiac ze sie nie nalezy?

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';