  • Data: 2006-08-01 21:37:33
    Temat: Re: czy oddadzą prawo jazdy
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "norbert" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:eaogus$gui$1@news.dialog.net.pl...

    > Wykonali ale na moje zadanie nie mam jeszcze wyniku bo to bylo w
    > zapyzialej
    > dziurze zwanej polkowice
    > wszyskie wyniki z alkomatu sa w protokule

    To możesz spokojnie jeździć po mieście taksówką, podpisać z kolegą umowę
    o dzieło, że do dnia aż odzyskasz prawko, będzie woził twoje 4 litery, twoim
    samochodem za wynagrodzeniem dziennym 100 zł. A policja Ci to grzecznie
    zwróci, poza tym na pokwitowaniu powinna być podana procedura odwoławcza. Wg
    mnie przy tak niejednoznacznych wynikach wskazujących w większości na brak
    alkoholu we krwi, to nie mieli żadnych podstaw, aby zatrzymać prawo jazdy.