  • Data: 2006-01-26 13:51:49
    Temat: Re: czy musze stawic sie osobiscie w sadzie?
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dra9cj$qdp$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Zamierzam pozwac lokatora o zaplacenie zaleglego czynszu i rachunkow.
    > Wlascicielem mieszkania jestem ja jednak mieszkam za granica i
    nieruchomoscia opiekuje sie moja tesciowa ktora ma notarialne
    > upowaznienie do wszystkich czynnosci cywilno prawnych.

    ustanawiasz pełnomocnika i jedziesz na hawaje

    regułą jest, że w takich wypadkach np.
    na podstawie umowy o zarządzanie nieruchomościa
    pozew składa zarządca
    - dotyczy to co prawda wspólnot mieszkaniowych
    ale jeżeli jak piszesz jest juz pełnomocnictwo
    to niech tesciowa składa jako pełnomocnik
    a dobiero jak się sądowi nie spodowba
    pełnomocnictwo ogólne
    to sporządzisz pełnomocnictwo szczególne
    u notariusa publicusa i ostemplujesz
    w konsulacie albo jakos tak,
    w każdym razie i bez ciebie sprawa
    może byc prowadzona -
    pisze na podstawie doświadczenia
    a nie znajomości konkretnego przepisu

    zwrot zabilet to służy świadkom i biegłym i to tez tylko
    w cenie komunikacji publicznej czyli 2 klasa pkp
    albo pks
    taki kraj,

    mądrala