  • Data: 2011-04-20 09:57:55
    Temat: Re: czy mozna wypowiedziec umowe najmu po miesiacu?
    Od: NoName <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-20 11:55, MZ pisze:

    > Pytanie co Ty masz zapisane w umowie, pod jakim warunkiem można
    > jednostronnie natychmiastowo wypowiedzieć umowę. W każdym razie nawet
    > takie wypowiedzenie powinno być wykonane na piśmie, skoro umowa jest na
    > piśmie i skutecznie doręczone, czyli tak naprawdę przez pocztę,
    > poleconym itd. Inaczej mógłbyś się próbować wymigiwać, no chyba że
    > przyprowadzi świadków i przy nich Ci wręczy.

    W umowie mam napisane ze moze jednostronnie wypowiedziec umowe w trybie
    natychmiastowym jesli mam zaleglosc w czynszu miesiac czasu - a nie mam.
    No ale jeszcze interesuje mnie to ile mam czasu na wyprowadzenie sie po
    wreczeniu mi takiego jednostronnego natychmiastowego wypowiedzenia umowy
    ? Musze sie wyniesc z dnia na dzien?