  • Data: 2010-11-16 18:21:55
    Temat: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oglądam sobie program "drogówkowy" (nie Turbo).
    > Łapsy zgarniają rowerzystę w stanie budzącym podejrzenie o nieświeżość,
    > tuż pod jego chatą. On nie ma dokumentów ale mówi, że ma tuż obok w domu.
    > Bez innych czynności idą razem z gliną do furtki. Tu zostawmy relację
    > telewizyjną, bo pan jest mało lotny, a nieświeżość alkomat wykazuje potem
    > na 0,96.
    > Przejdźmy do teoretyzowania.
    > Pan jest lotny i cwany. Otwiera furtkę, wprowadza rower, sam wchodzi, po
    > czym zamyka za sobą furtkę polucjantowi przed nosem i po prostu go nie
> [...]

    A tak poza tematem... Ten fragment był nakręcony w miejscu mi znajomym,
    bardzo charakterystycznym. Praktycznie każdy kto mieszka w pobliżu wie już
    doskonale kogo oni zatrzymali i która sąsiadka poświadczyła za niego. Nawet
    wiemy kim jest ta pani spiesząca się z dzieckiem. I to tyle jeśli chodzi o
    zamazywanie widoku. Dziś na miejscowym forum, czyli pod sklepem, wydażenie
    było mocno komentowane. Gość ma przerąbane... strasznie drą z niego łacha. A
    faktycznie na rowerku w stanie upojenia to codziennie prawie go widać.
    Doigrał się.

    Piotr