  • Data: 2010-11-16 20:40:38
    Temat: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote
    > A wydawać by się mogło, że jasno i zrozumiale w kilku słowach opisałem
    > hipotetyczną po części sytuację...

    Wydaje mi się, że ja też wyłożyłem hipotetyczne rozwiązanie, podając również
    dlaczego nie można tak prosto zrobić w konia tzn. jakie są prawne sposoby
    zabezpieczenia przed zrobieniem w konia. Czy się uda zrobić czy nie to już
    inna kwestia.

    > Co to znaczy poddany czynnością?

    Mea culpa: gość jest objęty czynnością legitymowania i nie ma możliwości w
    pełni dowolnego rozporządzania sobą podczas trwania tej czynności.
    Zachowania sugerujące próbę przeciwdziałania tym legalnym czynnościom czy
    próbę uniknięcia odpowiedzialności za czyn karalny mogą skutkować pewnymi
    środkami przymusu. Szczegóły opisałem pod postami RadoslawaF.