eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto › Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
  • Data: 2007-02-20 02:39:05
    Temat: Re: czy mozliwy zwrot wadliwego towaru - sklep Netto
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20.02.2007 S&B <a...@e...pl> napisał/a:
    >> A kupione prywatnie czy do firmy?
    > Jak najbardziej prywatnie, dowód zakupu to tylko i wyłącznie paragon. Żadnej
    > wypisanej gwarancji.

    Możesz reklamować z tyt. niezgodności z umową. Możesz domagać się wymiany
    ale sprzedawca może powołać się na nadmierność kosztów takiej operacji i
    zaproponować naprawę. Procedura z grubsza wygląda tak, ze składasz pismo
    reklamacyjne z żądaniem naprawy bądź wymiany i sprzedawca ma 14 dni aby
    udzielić na to pismo odpowiedzi. Jeśli nie odpowie, to uznał reklamację i
    to żądanie za zasadne. Wymiana od ręki czy zwrot pieniędzy, to tylko dobra
    wola sprzedawcy. Koszty transportu i (de)montaży pokrywa sprzedawca.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1